Subject: Päring
From: "Evelin Kohtring" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jan 2024 09:53:52 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Hankelepingus, hankepassis on kirjas:

Ettevõtte esindaja sünnikoht: Venemaa

Kas antud leping peab olema piiratud või avalik?

Lugupidamisega

Evelin Kohtring

dokumendihaldur

Ida-Virumaa Kutsehariduskeskus

+372 5699 7523  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kutsehariduskeskus.ee/> www.kutsehariduskeskus.ee

 <https://www.facebook.com/IVKHK/> Facebook |
<https://www.instagram.com/idavirumaa_kutsehariduskeskus/> Instagram |
<https://www.youtube.com/channel/UC6TPd9ePy3n-vFQRgtbhx-w> Youtube |
<http://www.tuur.ee/tuurid/08-kutseoppeasutuste-virtuaaltuurid/32-ida-viru
maa-khk/> Virtuaaltuur